سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبسایت اویستر از معروف ترین سایت های گردشگری دنیا

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت آژانس مسافرتی

برای طراحی سایت که بتوانید بهترین طرح را در سیستم داشته باشید، اجرای یک سری اقدامات می تواند به شما برای طراحی بهترین نوع سایت کمک کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم سه نکته زیر را برای طراحی سایت به کار بگیرید.

  • نحوه طراحی

دارا بودن یک سایت استاندارد کمک می کند، آژانس مسافرتی و گردشگری، بتوانند خدماتی چون رزرو بلیط، رزروهتل، رزرو تور و... را در اختیار مشتریان قرار بدهند. مهم ترین و اصلی ترین هدف طراحی سایت، این است که خدمات شرکت از طریق اینترت به چشم مشتری بیاید. این راه بهترین راه برای معرفی اماکن گردشگری و مسافرتی است. یک نکته مهم هرگز فراموش نشود و آن این است که برای معرفی اماکن گردشگری در سایت، حتما از عکس استفاده کنید.

  • پرداخت آنلاین

داشتن اینترنت یکی از عوامل جذب مشتری به حساب می آید، به دلیل این که روزانه بالای هزاران نفر از این ظرفیت استفاده می کنند. با گذاشتن درگاه اینترنتی آنلاین در سایت، برای رزرو تور و رزرو بلیط و حتی هتل، می توانید یک منبع درآمد جداگانه داشته باشید.

  • دسته بندی موضوعات

در حد امکان سایت خود را به چند دسته یا بخش تقسیم کنید. می توانید درهر بخش مطالب مختلف بگذارید که مشتری به راحتی به همه آن ها دسترسی داشته باشد . به طور مثال در بخش اول تورها و پکیج های مسافرتی خود را قرار دهید و آن ها را به مشتری ها معرفی کنید. همچنین می توانید در بخش دوم جایی برای رزور بلیط، هتل و غیره قرار دهید.

نرم افزار رزرواسیون

منوها در طراحی سایت آژانس هواپیمایی

وقتی کاربران وارد سایت شما می شود، برای آشنایی با سایت باید منو وجود داشته باشد که به تمامی اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. به طور مثال بدانند آخرین تور شما کی بوده یا اگر قرار است به یک مکانی سفر کند، آب هوا آن جا چگونه است. در ادامه مطلب شما را با چند منو در سایت آشنا می کنیم:

  • منو آخرین تورها

کاربرها یا همان مشتری ها برای استفاده از خدمات شما به خصوص خدمات تور شما، وارد سایت می شوند. به همین دلیل این بخش از منو را جز اصلی ترین منو ها قرار دهید. نکته مثبت این کارمی تواند این باشد که کاربرها در اولین نگاه برنامه های تور های شما را می بینند. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای هر تور به صورت جداگانه منو طراحی کنید و بعد از تمام شدن برگذاری تور، تاریخ شروع و پایان آن را حذف نمایید. از سوی دیگر تورهای هر فصل را جداگانه دسته بندی و معرفی کنید مانند تورهای تابستانه، تورهای بهاره، و... و یا هردسته بندی که با آژانس شما هماهنگ باشد.

  • منو معرفی خدمات

شما باید در این بخش تمام خدمات شرکت خود را معرفی کنید. اگر خدمات مخصوصی را از نمایندگی یک آژانس دیگر در ایران انجام می دهید، بهترین و مهم ترین جایگاه معرفی، می تواند داخل همین منو باشد. همچنین در صورتی که خدماتی مانند برگزاری تورهای گروهی، رزور هتل در داخل و خارج کشور، رزور کشتی تفریحی و خدماتی مشابه این ها را دارید، در این بخش قرار دهید.

  • منو معرفی تورهای داخلی و خارجی

بی تردید شما یک سری از تورها را به خاطر مشتریان زیادی که دارید، همیشه در برنامه هایتان قرار می دهید و آن ها را اجرا می کنید. در صورتی که اجرای این برنامه ها ثابت است، در تور های داخلی و خارجی حتما در این بخش بگذارید.

سایر خدمات شرکت سیتی نت:

ویژگی های سایت فروش آنلاین معتبر چیست؟

همان طور که پیشرفت تکنولوژی مزایای بسیاری برای ما به همراه دارد، امکان سوء استفاده کلاهبرداران را نیز افزایش داده است. به همین منظور فیلتر هایی انتخاب شده تا شرکت های خدماتی معتبر از کلاهبرداران مشخص شوند. برای استفاده از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما لازم است این موارد را بشناسیم.

  • نماد اعتماد الکترونیک

ایی نماد (eNamad) یا نماد اعتماد الکترونیک، نمادی است که شرکت های ارائه خدمات آنلاین از وزارت صنعت، معدن، تجارت کسب می کنند. این لوگو معمولا در پایین ترین بخش سایت قابل مشاهده است. در بعضی موارد، کلاهبرداران از ایی نماد جعلی در سایتشان استفاده می کنند. برای استعلام واقعی بودن آن می توانید به پرتال eNamad.ir مراجعه نمایید.

  • درگاه پرداخت معتبر

برای استفاده از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما لازم است پرداخت را از طریق درگاه های معتبر بانکی انجام دهید. در این صورت مطمئن خواهید بود هزینه برای شرکت مربوطه واریز ورزرو بلیط شما به درستی انجام شده است. در غیر این صورت، مبلغ بلیط را به یک حساب شخصی واریز کرده و آن را از دست داده اید. پیگیری این موضوع و برگرداندن مبلغ کاری سخت و زمان بر است.

سایت های معروف گردشگری در دنیا

در سال های اخیر، تکنولوژی به سرعت گسترش یافته است. یکی از نتایج گسترش تکنولوژی، رشد اینترنت و ابزارهای آن است. امروزه اینترنت و وبسایت ها بخشی جدانشدنی از تمام کسب و کارها را تشکیل می دهند. یکی از حوزه هایی که بسیار از اینترنت و امکانات فضای مجازی تاثیر پذیرفته، صنعت محبوب و پردرآمد گردشگری است. امروزه سایت های متعددی در زمینه گردشگری فعالیت می کنند. در این مطلب هم می خواهیم به معرفی و بررسی مهم ترین و معروف ترین سایت های گردشگری دنیا بپردازیم.

سایت های گردشگری در زمینه های مختلف به مسافران، گردشگران و توریست ها کمک می کنند. با استفاده از سایت های گردشگری و سر زدن به بخش های مختلف آن ها می توانید اطلاعات مفیدی درباره مقاصد توریستی و تفریحی به دست آورید. اطلاعاتی مانند این که در هر کشور یا شهر بزرگ، چه مکان های دیدنی وجود دارند؟ یا این که چگونه می توان با خرج هزینه های کمتر از سف لذت بیشتری برد؟

به طور کلی، سایت های گردشگری راهنماهای بسیار خوبی برای همه کسانی هستند که قصد مسافرت و گرشگری دارند. در این میان برخی از سایت ها سابقه بیشتری داشته و به دلیل محتوای خوبشان شهرت بیشتری پیدا کرده اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به لیستی از معروف ترین سایت های گردشگری دنیا:

وبسایت اویستر Oyster

یک مسئله مهم در سفرهای بلند مدت، یا بازدید از نقاط دور و ناآشنا، مسئله انتخاب هتل است. انتخاب هتل از چند نظر یک دغدغه برای مسافران و گردشگرها به حساب می آید؛ امنیت هتل، کیفیت غذای آن و این که هتل چه امکاناتی را در دوران اقامت به مسافران ارائه می دهد سوالات مهمی است که هنگام انتخاب هتل مطرح می شوند. علاوه بر آن، قیمت هتل و این که یک هتل در چه مکانی واقع شده و دسترسی آن به سایر نقاط مقصد مسافرت چگونه است نیز بسیار مهم است.

در این راستا وبسایت اویستر می توانید یک مرجع و راهنمای خوب و کاربردی باشد. وبسایت اویستر پایگاه داده ای بزرگ و معتبر دارد و حاوی تصاویر هتل های مختلف در مناطق گوناگون است. با استفاده از اطلاعات موجود در وبسایت اویستر و مقایسه عکس ها و تصاویر هتل ها در این سایت، می توانید میزان واقعی بودن تبلیغات هتل ها را دریابید. در نتیجه هنگام انتخاب هتل با اطمینان بیشتری عمل کرده و از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد.